.



Man lever bara en gång sa mamma ...

I sommar flyttar föräldrar och halva syskon skaran till Spanien , till min stora förskräckelse ! Mamma som bara finns ett samtal bort finns helt plötsligt i ett helt annat land .

Tittade på lite bilder , fick lite info ... där finns plats för mig med , de har pool och värme nästan året runt ! Det är faktiskt inte helt illa att få komma när man vill och bo gratis !

Jag ska vänja mig vid tanken men idag har jag varit riktigt ledsen över det  .



Fuengirola




Kommentarer
Postat av: flyga

Oj! Vad skoj fast jätte tråkigt på samma gång. Kanske flyttar Deci till España hon med.

Postat av: Jane

sålänge har har du mig här hemma, mig slipper du inte undan! ;)

2010-02-24 @ 08:02:30
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch vad jobbigt, jag hade dött om min mamma hade flyttat iväg sådär :/

Men som du skriver.. det är ju inte helt fel att ha ett ställe i värmen där man kan åka och hälsa på och bo gratis :)



Sv: Vad härligt att det märks :) för njuter det gör jag verkligen <3



Kramar

2010-02-24 @ 12:56:35
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskade Deci

Jag överger dig inte

Jag är bara en bit bort

Jag är hos dig på 7 tim

när du behöver mig

Och där finns plats till dig oxå

LOVE YOU

2010-03-07 @ 12:31:16
Postat av: micheelle syster

du har alltid en plats hos oss var vi än är :D

2010-03-23 @ 20:40:54

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback