Blah blah blah



Eftersom datorn tagit semester har jag ännu något att skylla dåligt uppdaterande på .. Sambon har dock en extra till förfogande men den är nästan lika liten som min mobil .

Okej , sambo tänker vissa !?!

Finns vissa saker som hänt , vissa vet att jag och G flyttade isär .. andra inte .. vissa vet att jag blev sambo direkt igen .. andra inte . Ingen fara på taket ! Min lilla etta välkomnar varmt alla utan boende och just nu har jag en vän som är boende med mig här .
Hur fungerar det när lägenheten endast är 26 kvm herregud !? Jo , det ska jag säga .. ingen aning ! 


Är det inte sånt här skvaller alla vill veta ?
Antar att det är gobitarna mellan raderna (Som ni inte får läsa om) som ni vill höra om ...
.. vem är sambon .. vad hände med G ... har du träffat ny ..

Vi kommer inte till nån klarhet i detta ämnet .. inte idag .

Solen skiner , det är minus grader i lägenheten . Jag sitter i fel säng . Nu ska jag ta ett varmt bad och sen bege mig till jobb .





Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback