Fredag

När man blir trött på sig själv , så har det nog gått för långt. Jag menar, det är liksom inte lönt att bli trött på sig själv när man måste stå ut i så många år ! När jag blir arg så blir jag så jäkla förbannad !
Då kommer Deci nr2 . Lite klumpig , lite annorlunda ! Nåväl .. Så är det . Inget att vara stolt över .

Något jag blev stolt över var samtalet från bror igår! Han har blivit pappa . Till en pojke som just nu heter "han" .

Jag är både moster och faster . När blir jag mamma ? Ju äldre man blir desto skrajare blir jag ! Man hör ju alla möjliga historier så man blir helt koko . Jag ser mig själv växa och bli tjock som en medicinboll .. Pappan har man redan skrämt iväg med sitt hysteriska temperament ! Jag kommer skita ner mig under förlossningen och spricka så jag gör nr 1 och 2 ur samma hål ! Inte nog med det så får jag väl en förlossningspsykos ! Jag har en väldigt fin bild av barnafödandet och graviditeten oxå ! Det är den bilden som kommer få mig att både bli mamma OCH världens bästa mamma !
Oroa er inte .

Kommentarer
Postat av: Martina

Hihi du e för rolig ibland gums!!! Hoppas du inte är arg längre och blir glad när vi ses ikväll :) Då kan vi kramas!!!



Puss puss

2010-04-16 @ 10:20:30
Postat av: karro

Grattis till faster-rollen! Jag gillar din förlossningsbeskrivning :)

Postat av: Sofie

Hahaha, nämen fy.. tur att man inte pratade med dig innan man skulle föda, du hade ju skrämt livet ur en ;)



Grattis faster! :)



Kramar

2010-04-16 @ 15:08:48
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Var e vargen?

Jag oroar mig inte. Du kommer bli världens bästa mamma till våra barn.

2010-04-16 @ 15:56:37
Postat av: Jane

sorry att jag är ett sånt skrämsel exempel hahah!=) du kommer att vara så vacker när du e på smällen! och spricker du är det bara att be dom synått extra stygn så blir du som oskuld igen hahah=)

2010-04-17 @ 13:33:20
URL: http://gumpen.blogg.se/

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback