.



Onsdag morgon , Jag vaknade i natt av att någon ryckte kudden och huvet flög i madrassen . I morse vaknade jag av att lampan starkare än solen slog mig i nacken och lös upp hela rummet . Jag vet inte , men Mr G kanske tror att han bor ensam !?

När vi ändå är på detta ypperliga humör så kan vi kanske undra hur jag tänkte när jag tog över ansvaret av tvätten i vårt hem .
Jag har en kvart kvar innan jag måste slänga in en ny maskin ! Och det tar ca 4 dagar innan jag orkar . Det där är ingen enkel mattematik .




Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv

Ja, det är inte klokt.. vunnit en tävling hos Kenza och en hos Engla :)

Såna här tävlingar är bra, där man bara ska skriva vad man vill ha, utan en massa fjantiga motiveringar.. för det orkar jag inte :P



Kramar


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback