.

Kan vi alla komma överrens om att Systrarna grene och systrar och bröder INTE är samma ställe !?

Alla vet inte det vilket resulterar i att jag var tvungen att funderar över varför man blir skittömmare ? Att vistas i närheten av bilen får en att falla stående av stanken . Men de gillar väl bajs helt enkelt .

Men skit i det nu .

Nu är ljusen tända och äntligen , äntligen ska jag få äta mina efterlängtade micro pop .  

Livet är härligt ibland !



(Nej , mina ögonbryn är inte lika långa som de ser ut)


Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla gumman

Vilka konstiga funderingar

du har om våra lorttömmare..... jobb som jobb . ELLER!!!!

Hm,skulle nog inte vilja äta frukost

med dom förstås. Love you

2009-10-06 @ 20:44:16
Postat av: Anonym

haha tur man bor med en sån som tömmer skit. men han luktar alltid gott kan jag lova :) tror han gör det för pengarna o friheten på jobbet om jag ska vara ärlig, så nu vet du det ;)

2009-10-08 @ 06:29:24

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback