.



Äntligen har någon sagt ifrån .

Tycka vad man vill om Vellinge .. men de vågar . Barn/ungdomar hamnar i kläm , sorgligt . MEN det är dags att det händer något .

Sverige är så jävla rädda för att kallas rasister .

Men när Sverige inte har råd eller möjlighet att ta hand om sina egna , då börjar rasismen !

Invandrare / nysvenskar /svenska medborgare , kalla de vad ni vill .. men de har samma möjligheter som oss "svenskar" Många , skrämmande lite tar inte ens chansen att leva ett vårdat liv.
MEN , problemet grundar sig i stora brister i systemet .

Jag drar inte alla över en kam .

Kommentarer
Postat av: M

Sjukt bra skrivet.. applåd!

2009-11-29 @ 04:28:00
Postat av: emma

hihi det har jag inte tänkt på :)

Då flyttar ni på fredag, hade jag inte varit grav hade jag ju hjälpt till eller något ;)


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback