Fånga dagen



Jag har legat vaken sen klockan fyra .
Tankarna har snurrat och det enda ordet som cirkulerade var förnyelse ,

Det finns tusen saker jag vill göra , för en gångs skull tänker jag framåt och inte bara för dagen . På gott och ont .
Jag tänker: Lev i dag-Morgondagen kommer ändå .
Om man alltid måste planera och ordna för framtiden , utan att leva nu .. så känner jag att man inte riktigt lever sitt liv full ut .

Vad som är viktigt för en är individuellt . Vissa vill mer än andra .
Men jag tror att i slutändan vill vi samma saker . Men vägarna ser olika ut . Men det är just på vägarna man möts upp , delar tankar och känslor , man hittar pusselbitar . Saker gå sönder och vägar skiljs åt . 
Men glöm inte bort att vara lycklig på vägen , och hamna inte i någon återvändsgränd ! Det är trots allt framtiden som är nästa steg på allas väg .


Jag är en väldigt klok människa , men sällan smart !

Kommentarer
Postat av: Jane

johoo! Du är visst smart! puss!


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback