.



Solen skiner fortf men jag trotsar med tända ljus!

UFC  - det nya manliga spelet . Jävlar mig själv vad vansinnig man blir när man spelar . Inte så kvinnligt kanske  , eftersom jag inte fick följa med ikväll. Vad vet jag .
Jag log innombords och njöt av tanken att vara ensam hemma. Fick frågan om vad jag skulle göra ikväll , om jag skulle vara ensam .
Självklart . Inga konstigheter . Jag ska bara vara och tänka ...
Följdfrågan var orolig/undrande .. vad ska du tänka på !?

Ja vad tänker jag på ?

Livet , djupet och känslan. 
Enkelt utan förklaring .
För mig





Kommentarer
Postat av: jane

älskade vän! Jag tror du börjar likna den nya jane hahaha =) du måste höra av dig mer så vi kan ta ner oss i de djupa tankarna om livet ! haha;)

Postat av: Cris Design

Jag spöar dig i UFC när du vill=)

2009-07-23 @ 19:12:31
URL: http://www.crisdesigns.blogspot.com

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback