.


En del höjer ögonbrynet , en annan tappar hakan , andra skakar på huvudet .

Om jag skulle säga att jag inte bryr mig så ljuger jag .
Jag blir trött på alla moral kärringar som måste peka finger .

Vem bär rätten att tycka om någon annans liv ? Hur eller vem det ska levas med !?
Bara du själv .

Jag är lycklig igen , jag har funnit den andra halva jag vill spendera mitt liv med . Och det vi gör med vår liv , även om det är för fort , för tidigt för annorlunda . Så gör vi det tillsammans för att vi känner oss redo . Skulle vi sluta älska varann i morgon , flytta i sär i övermorgon . Så har vi iaf gjort det vi kände var rätt för tillfället .

I grund och botten handlar det egentligen inte om vad man gör , utan om varför man gör det .


Så gott folk .
Jag och min G är sambos , även om vi bara känt varann i snart 8 månader !

Att titta och se är två helt olika saker
Märkligt va !?






Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är så rätt så rätt! Härligt att läsa att du är lycklig och mår bra :)

8 månader är förresten inte så bara.



Kramar

Postat av: jane

you go girl! =)

2009-07-21 @ 08:53:22
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Marina

Vad härligt,det gör ni helt rätt i!

Lycka till =)

2009-07-21 @ 09:57:05
Postat av: Jenny

8 månader är ju länge. Jag och Anders flyttade ihop efter 5 månader och fick Felix 1 år efter det och nu ska vi gifta oss. Många som tyckte det gick snabbt för oss med. Men man kan bli riktigt lycklig

iaf. Så länge det känns bra innerst inne =)

2009-07-21 @ 20:11:36
Postat av: Deci svarar Jenny

Tack ! Det är skönt att höra att även det finns fler som mig =)

2009-07-21 @ 21:43:14
Postat av: Veronica

på grund av att du vågar göra det som känns rätt så tillåter du dig att leva. Bara fega stackare argumenterar med sitt eget hjärta och bara sorgliga satar backar för någonting som de längtar efter. Bättre att få hjärtar krossat om och om igen än att aldrig ha gett sig hän fullständigt och förbehållslöst. Heja Deci!

/Veronica

2009-07-25 @ 09:09:39
Postat av: Helena B

Gör väl inget att det "bara" är 8 månader? Tycker inte jag iaf

2009-09-03 @ 22:29:58

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback