Det är kanske din dag ?!


Jag trodde inte ens att jag sov i natt när jag vaknar och inser att jag inte ens ligger i rätt säng .

Där började det , 8.49 . Klockan skulle ringa 9.00 .
Hur jag lyckades förflytta mig från säng till säng utan att vara medveten är en gåta .
Eller så var jag bara trött . 
Timmarna går och varje sak bli fel .
Det ser ut som att varje finger är inlindad i prickigkorv . Det kliar och de kallar det soleksem .
Jag kallar det onödigt !

Det är inte min dag i dag , och droppen var när jag loggar in på bloggen . Dsj_strand@hormail.com 
Vad försöker mitt undermedvetna säga mig egentligen ?


Kommentarer
Postat av: flyga

verkar inte så där jätte livat, Hoppas det ser ljusare ut snart. Kram

Postat av: Uppnervänstehöger

Hennes livs ljus sitter här!

2009-07-06 @ 18:35:42
Postat av: Anonym

Och här

2009-07-06 @ 21:25:24

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback