Mitt spektakel


Mitt huveont satte stopp för mitt äventyr idag .
Jag klarade dock av att prata med mamma i ca 40 min . Hon får mig alltid att skratta .
Denna gången av att hon berättade att hon gått in till sin andra halva och sagt :

-jo taaakin to mi ?

Ja  , hon sa det extakt som jag stava det . Hon är verkligen grym på engelska . 

Oavsätt så är hon vår världens finaste mammi , och hon har ett barnbarn som avgudar henne. 
Och jag kan inte med ord beskriva den värme och kärlek jag känner när Noel är med sin mormor .

Nu är det klart att mitt mirakel kommer på torsdag .
Förra veckan när jag pratade med honom i telefon så sa han :

-Mottoor , täffa miiimmi .

Älskade barn . Du ska få .













Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh Deci.Jag älskar dig så mycket-Hela vägen från Tjörnarp.Kraaam

2009-02-04 @ 21:56:37
Postat av: Mamma

Oh Deci.Jag älskar dig så mycket-Hela vägen från Tjörnarp.Kraaam

2009-02-04 @ 21:57:54
Postat av: jane

så goosig han är, Leon baklänges=)


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback