My life your entertainment


Det är så skönt att sitta o prata om meninslösa saker ...

Deci-Vem pratar du nu med ? Egentligen ?

M-mest idioter

Deci-Nu pratar du med den stora igen ! Visst ?

M-men nu kom ju du! =)

M- TIm?

Deci-Jamen se ! Det gjorde jag =)

Deci-Tim ja , denna Tim ... han är överallt !

M-jag hjälpte han flytta i tors..

M-till ett nytt pojkrum i huset...:P...haha

Deci-Skulle inte han bara byta rum ?

M-haah joo

Deci-Sedärja ..

Deci-Han måste vara lycklig nu !

Deci-Känna sig som en ny man !

M-han e konstig

M-han frågade mig om ja trodde han skulle trivas..
M-öhh..

Deci-Haha , jag hade svarat nej ! Sängen står på fel sida "sovlagen"

M-hehe..han bor på "andra sidan" av huset nu...han e lite orolig över fönstret...mot vägen..

Deci-OJ

Deci-Tror han att det ska komma en bil genom väggen ?
Deci- Kanske en långtradare ?

M-snarare nån som ska kolla in..
M-men vem fan vill kolla?

Deci-Jaså , ja Tim är som en apa i en bur !

M-hehe

Deci- Som KingKong

M-han e tre ggr så stor som dig


Eller ...


M-vad pysslar du med nu?

Deci-Jag sitter i sängen , och får skavsår i rumpan .

M-av sänge?

M-har du jeans på dig

Deci -Nej , spetsboxer ! Det är inte bomull mot rumpan direkt !

M-jaha..okej!..jag har oxå spets på mig..

M-ingen hit

Deci-nejmen ! Sitter du på duken ?

M-haha

M-gardinerna..

Deci-jaså ..
Deci-...det borde jag förstått

M-från östtyskland

Deci-Därifrån ?

M-alla hade spetsgardiner i sin lgt i östtyskland

Deci-Så du var tvungen att ha det likadant ?

M-ja i rumpan iaf

Deci -Du gör allt så rätt .

Deci-Men ändå känns det inte bra ?

M-det känns inge vidare

Deci-Har du fina mönster i rumpan sen ?

M-haha..litta

Deci-fint !

M-de e nog snyggare på din

Deci-ja , det tror jag oxå !

Deci -Tyvärr

M-haha

Deci-Brukar du sitta på gardinerna ?

M-de e det ända ja har dem till..har inga uppsatta

Deci-Ända var det ja ! Det prata vi nyss om ju !

M- din filur



Det blev en liten humörsvängning där .




Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback