I´m a whole lot of trouble





Detta är troligen lördagens normalaste bild . 
som ändå är uppochner !?




Jag såg mest ut som jag brukar . kom-och-kyss-mig-nånstans-minen . Eller gosnosen som man med kan kalla den .
Nancy diggar det ! Rejält !




Kvällen slutade lite galet , rent åt helsike för min del .
Jag borde bara hålla snattran när jag hällt i mig för mycket !

Jag är så ironsikt nog trött på alla omogna ursäkter . Om folk tror att jag är lätt att leva med , att jag inte har åsikter eller tankar så är ni helt ute på isen och kanar .
Jag tycker och tänker att det ibland slår gnistor ur hjärnan och tar fyr i personen som råkat ut för mig .

Jag känner mig själv , jag vet hur jag fungerar och framför allt vet jag vad jag vill ha .
Och jag är är snabbare än mipp mipp strutsen om något inte skulle passa mig .

Till er fördel så får ni mycket hjärta och kärlek när de väl behagar att krypa till korset .







Kommentarer
Postat av: jane

oj vad är det som hände den där lördagsnatten egentligen?

Postat av: Daniel

Hmmm, låter som en del allvarliga incidenter inträffade i lördags dimman?

2009-02-10 @ 11:35:15
Postat av: Deci

Jani , det är glapp i munnen i bland ! Men inget som inte ordnar sig =))

2009-02-10 @ 21:00:31
Postat av: jane

jo det är ganska lätt att spriten förvandlar en till glappakäft! mer vanligt än ovanligt om man uttrycker sig så! puss

2009-02-11 @ 09:20:44
URL: http://gumpen .blogg.se/

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback