Vuxenvärlden



Visst är det underbart att vakna upp när solen skiner .
Mindre roligt var dock samtalet jag vaknade av .


Jag har tänkt lite här på morgonen ! (intresseklubben)


Jag är 27 år ! Vad är tillåtet då ?

Eftersom jag inte har någon att ta hänsyn till så måste det vara ok att totalt flippa ut , om man vill !?
Jag är så trött på att ta ansvar , tänka mig för , ge allt lite tid . Kan inte dejta den , och kan inte dejta för många . Kan inte ha one night stand , kan inte såra någon . Kan inte ligga och kräka på stortorget . Får inte somna på en bänk på gustav .



Jag är spontan , jag gör saker jag känner för . Utan att tänka .
Men när man helt plötsligt blivit gammal så måste allt upphöra ?

Nej för faen , ge mig en fjortis fylla snart !




Dert enda jag inte kan göra så mycket åt är två supar kvällar eftervarann . Det är jag fan för gammal för .



Uppdatering !!

Bilden är från 2006 .

Kommentarer
Postat av: jane

hahahahah!detta trodde jag inte om dig..pissa på asfalt!? helt rätt, mer fjortisfyllor åt gamlingarna!

Postat av: Sofie

Hahaha, du är för go du.

Men visst har du rätt.. fortsätt att vara spontan!

.. men undvik att somna på en bänk i stan.. känns sådär.. :P

2009-02-02 @ 17:01:13
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Carolin

hahha.....knäppt att säga det här...men det här med stortorget å saker..det låter ju som mig :)...ja okej...typ 2006...eventuellt 2007..



tycker du ska fortsätta göra exakt som du vill....

2009-02-03 @ 08:37:15
Postat av: Deci svarar alla

Jag tror jag lever ut i helgen , nu när jag fått lite feedback =))



Tack =)

2009-02-03 @ 10:59:35

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback