Ah ah , ha ha !

Dagens meningslösa ...

Douglas von gyllenstjärna- okej . jag som skulle vara rolig

Deci - ha

Douglas von gyllenstjärna-Det var ändå värt ett ha till, haha liksom.

Deci - ah ah.

Douglas von gyllenstjärna-Jag vill inte ha , ah ah . Utan ha ha!

Douglas von gyllenstjärna-Försök göra det skrattet precis som det står . Ha ha ha ha ha! ah ah !

Deci - Ah ah ah ah ah ah ah , säg det skit högt på toa .

Douglas von gyllenstjärna-Hur vet du att jag är på toa ?

Deci - För att jag vet allt ? Men återgå till ämnet nu , säg det skit högt utan att skratta .

Douglas von gyllenstjärna-Sjukt pinsamt nu ju , känns som du står i trappan och skrattar åt mig .

Jag önskar jag gjorde det !



Personen är sjukt hemlig , en stockholms wannabe .
Som förklaring till namnet fick jag : "Mitt namn om jag varit född i stockholm och hängt på stureplan"


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback