If u dont know ..

Jag har inte haft någon större blogg-lust på sista tiden ! Har haft alldeles för mycket att göra för att hinna med allt . Det betyder även att jag inte läser några bloggar , som i sin tur inte ger er några kommentarer !

Jag har nyligen gått en power walk på heeela 30 minuter , sen gav jag upp ! Köpte godis och åkte hem !
Tror nog inte G nånsin frågar mig om power-walk-sällskap igen .


Det har blivit lite galna kvällar här !
Jag som sällan eller aldrig går ut har stannat ute till den sista gått hem ! Eller så har fylle-hickan tagit över och fått avsluta !

             

Elisiahs dop , Noels 3-års dag och famlijens påskfirande har passerat

   



Och så har Karro varit hemma från London ...



Kommentarer
Postat av: karro

vilken underbart lojlig bild!

Postat av: Andy

du behöver ingen blogg-lust för jag har fått mer decibell-lust ju =) världens bästa vän !! snart ska vi ut å leka framför å bakom kameran igen :D andykramar i miljoooooooner

2009-04-16 @ 18:30:48
URL: http://designandy.blogspot.com/

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback