Fenomen ? Eller bara onödigt ...


Är det så här det känns att vara pensionär redan i 27 års ålder !?

Att vakna kl 5 på morgonen , redo att skutta upp och börja städa ? ( Nu kände jag mig förvisso inte redo att städa , men ändå)
Härom natten vakna jag kl 3 , och det kan man inte ens kalla morgon !

Det sker stor förändringar i kroppen , och mina så kallade nära och kära säger , Ja Deci .. du börjar bli gammal nu . Wiiihoo ! Äntligen ! Verkligen !

Jag gillar inte förändringarna ! inte ett dugg .



Mina nära och kära
Återkom när jag ser ut som 27 .


Jag e inte bitter .

Kommentarer
Postat av: Daniel PT

haha:) vadå för förändringar?

Postat av: Deci svarar Daniel

Det är kvinnligt , inget du kommer förstå ändå ;)

2009-04-22 @ 14:34:01
Postat av: Annette

Pensionär!!!ser jag ut som dig när jag bli pensionär, då vill jag bli det direkt.Att vakna tidigt har inget med åldern att göra.Det ligger i den galna släkten.Jag vaknar oxå vid fem på morgonen,och jag är INTE gammal.Älskar dig ändå trots din höga ÅLDER.Kraaaam från din Mamma

2009-04-28 @ 06:18:57
Postat av: Deci svara mamma

Tack mamma ! Du är inte gammal , iaf märks det inte :D Och allt jag nånsin kommer bli , rik , snygg , berömd ! Det skyller jag på dig :D . Älskar dig tillbaka .

2009-04-28 @ 23:20:20
URL: http://deci.blogg.se/
Postat av: E-K

Hej Deci. har inte varit här inne hos dig på ett tag och nu när jag läst lite känns det som om du är jätteglad och så bra. Speciella känslor i kroppen :)kan också få en att vakna sådär tidigt på morgonen.

Trevlig Valborg.

2009-04-30 @ 11:07:12
URL: http://www.steeperz.com
Postat av: marie

Haa! sömnproblem kommer i skov, har inte med åldern att göra. och som min syster säger..ser man ut som dig när man är pensionär vill jag vara där nu. Jag vaknar ofta vid tre på natten, det är nog ett släktdrag. Dock är din ålder skyhög ( om du vore katt). Kramar från moster

2009-04-30 @ 20:11:33

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback