Besök i Hästveda


Igår begav jag mig till Hästveda för att hälsa på syster i den nya huset , där det för övrigt pågår full renovering !
Jätte mysigt hus , massa rum ... Alla med sin lilla charm ! ( Barnen har fått välja färg själv )

Noel är underbar så klart , pratar en massa ! Fast byter ofta ut vissa bokstäver till B ...
Jag lagade mat till alla , Noel smakar på maten och skriker lyckligt ut . "Mmm , Gott ! Biiiit gott  ! (skit gott)
Jag har inte lärt han alla fula ord !

Syster är höggravid och försöker komma på alla möjliga sätt att få ut flickan snarast möjligt !

   

Noel Vill oxå lära sig ta foto , även om han inte är så duktig så lyckades han nästan med att få med hela mig !


    





Den äkta skåningen ska "läsa bok"






Kommentarer
Postat av: karro

hahahahaha!!!! sooooot!!

2008-10-22 @ 12:02:16
Postat av: jane

underbara ni!


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback