Helgen



Ännu en ledig helg är över ! Och det på två röda ...

Var hemma hos Sandra en stund i fredags , vaknar på lördag morgon med bihålstjosan !
Tar mig trots det ner till stan för att möta upp kollegor !
Bamyl är min bästa vän just nu !

Marcus på kvällen och kors i taket , Deci går ut ! Vet dock inte om jag hade speciellt skoj ! Kändes som vi kom och gick på samma gång !

Jag har nått skoj på gång , något som närmar sig . Något som skrämmer mig ...
Och jag tänker banne mig inte tala om vad !




 

Det är minst sagt en massa spännande personer i min omgivning för tillfället ;)








Kommentarer
Postat av: jane

fy!!! du får inte ha hemlisar!!! ;)

Postat av: karro

nagon spannande :) aha, vad betyder det och ar dessa spannande personer med pa bild?

2008-10-27 @ 13:43:05
URL: http://www.london-flyga.blogspot.com/

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback