Torsdag morgon



Jag var uppe sju i morse ! Jag bytte bort mina timmar för att få sovmorgon !
Jag tror att det är dags att boka tid till läkaren för undersökning av ev damp !

Det får mig att tänka tillbaka till tidigare relationer , tänk vad de har fått stå ut med ! En del har nog men fortf .

Jag tror att en kopp kaffe gör mig gott nu , fick en koffein-kick igår när jag och Marcus tagit en kaffe i stan !
Tror Marcus oxå fick det , därav gårdagens groda ! Ett gott skratt förlänger livet .


Nu : tända ljus , frukost och kaffe i soffan .

Kommentarer
Postat av: jane

va!? va!? du menar inte detta?! har Deci,DECI börjat dricka kaffe???!!!

Postat av: Sofie

Ska lägga upp fler bröllopsfoton :)

Tänkte lägga in lite på Facebook me.. Har bara fått från 3 gäster än så länge, så jag kommer att få många många fler :)



Visst kan jag renovera din blogg :) Har du några tankar om hur du vill ha den?



kram

2008-10-30 @ 18:00:49
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback