Tisdag


Jag har varit uppe sen 5 i morse , och när jag kom hem halv 9 var jag sugen på att gå rakt in i sängen och lägga mig ! 

Sminket är borttaget , kläderna avtagna . Ligger nu nedbäddad i sängen !
Det blir en kortare dag i morgon , underkläder ska inhandlas ! Världens tråkigaste plagg att köpa ...
Vantar ! NU behöver man vantar , Oouuu , nu är det vinter .




Har haft ångest största delen av dagen . Men jag hade bestämt mig . Jag tänkte på mig själv , jag tyckte inte personen förtjänade min närvaro , min hjälp . Men ändå så mår jag dåligt när jag inte kan finnas där när någon behöver .

Så , positiva tankar nu .

Imorgon är en ny dag .

Kommentarer
Postat av: jane

**saknar dig & våra fylleskandaler**


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback