Pensionärs varning .



Är jag 27 eller 72 !? Ja , förvirrat blir det ibland . Man vaknar 6.30 på sin lediga dag pigg som en lärka .
Studsar upp . Tänder lite ljus och kryper ner i soffan . Så här , ca två timmar senare vill jag bara spela hög musik , dansa och fixa . Men grannarna uppskattar nog inte mina glädje ryck så här tidigt .

Trots lite hjärte-krossande händelser den sista tiden så är jag konstigt nog glad i själen =)


Jag har nog hittat en perfekt julklapp till min lilla lilla syster ! Den yngsta , men fassiken vad dyrt det ska vara med bra klappar . 
Mamma har alltid varit så noga med att det ska vara jämt ! Och inte har man råd att ge paket för 1000 lappen/person när man har 4 syskon , plus 2 syskonbarn . Plus föräldrar !


Om några timmar blir det lunch i stan med Tina !




Kommentarer
Postat av: jane

för helvete.. jag har ångrat mig, jag vill inte bo granne med dig på pensionärshemmet! :D puss pusss ha en superduper helg=)

Postat av: Deci

åh fy , jag kommer bli såååå ensam =(

2008-11-28 @ 09:13:48
Postat av: karro

Jag forstar det inte. Hur gor du, jag vill med kanna sa!!!! Jag ar sa trott att det gor ont. Jag vill bo med dig pa hemmer, kanske smittar det? :)

2008-11-28 @ 11:09:44
URL: http://london-flyga.blogspot.com/

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback