Lever vi med samma tolkning om verkligheten ?



Frågan är varför man måste lida för andras dåliga självförtroende , omogenhet , moralbrist ?
Varför personer skadar andra för egen vinnings skull ?



Jag blir smått frustrerad och hjälplös när jag inte kan göra något åt en älskades smärta .
Jag vet hur den känns , jag vet vad som orsakat den . Men det finns inget att göra åt den . Den finns där , skadar .. nöter och bryter ner .
Man faller precis så långt man tillåter sig att göra , men det gäller att dämpa fallet , Det handlar om att att inte hålla fast , det handlar om att kämpa


Kan man reklamera en känsla ? En person ? Varför har man inte bara ångerrätt ?


Kommentarer
Postat av: karro

jag haller med! angerratt och radering av kanslor. Omformatera liksom!

2008-11-19 @ 17:36:11
Postat av: jane

Hon finns i mina tankar..men snart får hon nytt liv ;)


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback