Hur fan kunde han frågar du , hur fan kunde du frågar jag !?


Jag har så mycket känslor i kroppen nu .

Vansinnig , stolt , glad , ledsen , Frustrerad , men framförallt är förvånad över att man kan vara så hänsynlös i sitt tänkade och agerande .

Jag besitter information jag inte kan använda .

Varför är det så att man blir så påverkad av andras smärta , tankar ? Jag är så ledsen för någon annans skull. 

Jag väntar ett samtal , och just nu vet jag inte hur jag ska hantera det samtalet .



Jag borde skriva en bok om mitt liv , om min familjs liv . Hur vi lever och värderar saker . Vi är så olika varandra ! Och det märks så tydligt vid speciella tillfällen !
 


Kommentarer
Postat av: karro

ush... jag ser fram emot boken!

2008-11-21 @ 16:24:35
Postat av: jane

jag med! tusen kramar till dig fina vännen!


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback