Gårdagens lördag-kväll !



Blixthalka och klackskor går inte riktigt ihop vintertid !

En sansad kväll med vänner och inkonst igår !
Inkonst ? Nej .. inte min kopp av te direkt . Tror kanske inte att jag passade in med mina högklackat och lockarna i håret !






Eller ljög jag nu kanske ? Ser ut att ha ganska kul !?






Helt plötsligt flyger killarna i på toaletten , De fick för sig att ta en "typiskt bloggbild" ?
Ja , hur gick det för er ?


  

Jag har nog aldrig sett en mer färgglad jacka !



 

Tack för igår !


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att du kan den 5e!! :) .. Då hoppas vi att sandra också kan...



Så fin den sista bilden är på dig och Jane, nästan lika fin som den i föregående inlägg :P hihi

Jackan var ju underbar, sicken glädjejacka! hihi


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback