En liten del av mig själv ...



Söndag .
Den där dagen .

Jag gillar inte den som ni vet . För att den får mig att känna . Men o andra sidan får den mig att reflektera över min tillvaro . Den får mig att inse hur saker och ting är . Vad som betyder något , vad som hänger löst och vad som släppts .
Men visst är det så att jag ofta kommer till dessa insikter ?

Jag är glad att jag har de jag har just nu , som jag kan dela alla konstigheter med , Sandra  , Marie och inte minst Karro trots att du är långt borta i London och bor .
Men var är ni andra ?


Det tog exakt 7 månader , precis på dagen ! Det är märkligt , men det måste betyda något ?




Igår , under tidig kväll satt jag med dig i min famn .. du var äntligen lugn . Och jag grät , jag grät för att du var ledsen , för att jag inte visste vad felet var , för att jag inte kunde få slut på allt ...











Kommentarer
Postat av: jane

Jag är här vännen. jag är alltid här! väntar på att du ska få en lucka så vi kan ses ju.

Postat av: karro

hjartat mitt! du skriver sa vackert! jag hoppas ni bada ler snart igen och att du kommer fram till vad som hanger lost och vad som betyder mer. KRAM!

2008-11-10 @ 09:53:17

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback