VARFÖR måste det alltid kydda !?


Jag visste det , jag skulle inte gått över hit igen . Det har klyddat varje gång jag skulle skriva inlägg eller lägga upp en bild .
Så nu blir det inga bilder .

Noel har åkt hem nu , strax innan besökte vi andys lekland . Det var stort och Noel hade kul , tråkigt bara att de stora barnen springer omkring utan att ta hänsyn till de mindre .

Min huvudvärk sitter fortf i , kanske är det för att jag dricker för dåligt !? Jag testade att dricka lite mer , men nu springer jag bara på toa hela tiden ist .

I helgen blir det bara jobb , ev lite raj taj imorgon kväll .

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu kommer jag med tips igen :P
Förminska bilden innan du lägger in den i bloggen, då ska det inte vara några problem..
Vill inte att du ska försvinna bort från blogg.se igen ju..

Ha det så bra! *kramar*

Postat av: jane

vafför har du klydd..jag har inget klydd..stackars!!

2008-03-22 @ 15:50:40
URL: http://gumpen.blogg.se

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback