Tisdag



Nu är jag så vansinnigt trött på att vara ledsen , trött på att det händer så jävla mycket hemskheter !
Trött på att jobba . Efter 2 dygns arbete i sträck , och en ute kväll som vara fram till kl halv 5 i lördags så har min hjärna  checkat ut !
Herregud vad jag varit förvirrad i dag . Jag har skickat sms till fel folk , jag har cyklat in i fel gator, gått in i dörrar ,
tappat bort meningar , och nu undrar jag om hjärnan sitter kvar !?

Jag har ett jäkla pirr i magen , som trots allt vill hålla i sig .
Även om mitt tålamod är lika med noll så är dina ord hel rätt i dagens läge (även om jag har svårt att ge dig rätt)
Hur fan ska jag leva för dagen men ändå tänka framåt !? Jag måste tydligen . Dessa måsten .

Galen blir jag !

Kommentarer
Postat av: koko

2008-06-11 @ 09:47:56
Postat av: Sofie

Trodde att jag skulle få träffa dig och tobbe idag.. Men hörde att du mådde dåligt och hade åkt hem.. :/

Hoppas du mår bättre nu.

Puss o kramar


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback