Midsommar

När folk ringer och säger "Hej , Deci ! Vi saknar dig här , det hade varit kul och se dig , kaaaan du jobba ? "
Mm , ganska svårt att säga nej !

Så min midsommar började redan kl 4 i går morse ! Underbara jävla park larm ! VARENDA DAG går parkens larm igång mellan 4-5 på morgonen !

Jobbade mellan 7-12 sen begav jag mig till familjen ! Är inte midsommar lite väl överskattat ? Klarar inte av all planering , "var ska vi vara , vad ska vi göra" Usch nej ! Därför blev den en dag med familjen , underbart med mat, dans och musik =) Sen är en svensk midssommar inget utan vårt härliga regn !

Jag återvände dock till Malmö på kvällen , till de andra som började liite tidigare än mig och var bra i gasen när jag kom , men ingen tid att förlora , jag hoppade in i leken och var igång efter dryga halvtimmen ! Snapps gör underverk!

    


      

   

   


Bilderna ! Tror jag fick med allt , Vårt regn , vår midsommarstång ala bror . Familj och vänner !

 

Sist men inte minst !


 "snacka skit"


Noel lär sig så fina saker varje dag !

Kommentarer
Postat av: gumpen

åh så fina ni är!! hoppas du fick en bra midsommar! d hade jag! å ikväll är det fest..och med miche! X i taket!!


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback