Måndag





Jag skulle ha semester , men vikaribnken ville annat ! På Onsdag fick jag en extra tid ! Folk undrar varför man har ett heltidsjobb och ändå jobbar extra  ! Idag undrar jag samma sak . Varför inte vara nöjd liksom .

Jag jobbade mycket förra veckan , i torsdags gav jag upp och gick hem från jobb . Min kropp orkade inte mer .

På fredag kväll var visst kroppen på g igen , efter mat och vin på lilla med Marie och Sandra . Så bjöd Mr M med sällskap med mig till nya arenan , med endast betong väggar och baja major så var det ganska trevligt med 50 plussare och fri bar ! Jag vet inte hur jag somnade den kvällen !

Idag fick jag antaningsbeskedet till skolan .
De behövde en del olika papper för att kunna gå vidare med min ansökning . Och efter en del fel så gav jag upp , tänkte att jag skulle söka in till Januari ist .
Men som det ser ut nu så är jag antagen trots allt , till en stor kurs , och köad till andra . Det känns kul .

Jag drömmer om att en gång få jobba på barnakuten . Men efter händelsen på skolan för ett tag sen , så vet jag inte längre om mitt hjärta klarar det . Jag fäster mig alldeles för mycket .

Jag har ett litet Snart-ska-jag-få-pussapå-honom-pirr i magen .
Om någon timme är min stjärna här .















Kommentarer
Postat av: karro

grattis vännen!

2008-06-16 @ 14:09:29
Postat av: Sofie

Du hade varit perfekt på barnakuten med din personlighet och sätt mot barnen.

Postat av: jane

naw vännen! d hade ju varit perfekt på barnakuten, eftersom jag å Leon är stammisar där;)

saknar dig min vän. vi måste ses snart!!

Förstår att du vill pussa på Noel..han är ju så söt att jag med skulle vilja sno en pöss=)

2008-06-19 @ 06:23:35
URL: http://gumpen.blogg.se/

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback