Fredag

Det var hemsk i kyrkan igår . Men det var fint , jag är glad att jag gick dit . Tårarna rann precis hela tiden . Det känns fortf så orättvist och overkligt . Jag har försökt hålla mig i från jobb hela veckan . Men på måndag ska jag försöka ta mig igenom en hel dag . Trots att det är väldigt tomt .

Fina minnen lever vidare .


igår kväll var jag , J och T på disco . De får en ett gråta av lycka ibland . De har en glädje som kan värma vilket hjärta som helst .


Träffade Noel här om dagen när vi var på stranden ...


   




Kommentarer
Postat av: Marina

Bra att du gick dit,ibland kan det kännas lite bättre efter att ha varit på begravningen,man har fått ett avslut liksom..Nu har jag förstått att det var någon i anslutning till ditt arbete..Stressa inte tillbaka till jobb om det känns jobbigt!

Ta hand om dig gumman!


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback