Måndag

Har sovit 5 timmar efter en vaken natt , och ska gå på ett pass i natt oxå ! Det fixar vi ! Huu ...


Ikväll blir det ett ett möte med Niklas stark för första gången . Sandra ska följa med , jag hoppas på att bli beroende så att jag fortsätter i all oändlighet !
Ja självklart ska jag börja träna igen !




Det är mycket jag tänkt på sista tiden , varför man fattar vissa beslut . Vad man grundar vissa anklagelser på . Varför andra människor , som verkligen inte har att med saken att göra , MÅSTE lägga sig i !? Varför man väljer att snacka skit om någon, ljuga om en person man inte känner . Jag har tyvärr varit med om det nu , och antagligen är det personen som kommernterar i min blogg . 
 Det är tragiskt att det finns bittra och sura människor där ute . Varför inte bara sköta sitt eget .
Jag kommer alltid att bli mer eller mindre upprörd när någon lägger sig i eller går emot , även om jag nästan alltid väljer att sortera bort allt dåligt .
Så ni som läser min blogg , ni som vet något om mitt liv , ni som inte känner mig ! Låt mig vara och sluta döm .



Så , nu har jag fått säga det .

Kommentarer
Postat av: Paul Smith

Deci...du förtjänar det bästa och att må bäst...det är dags att du börjar tänka på dig själv vilket du verkar göra. Det glädjer mig..du förtjänar allt. <3

2008-06-30 @ 21:13:37
Postat av: Deci

Tack =)

2008-06-30 @ 22:20:12

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback