Måndag

Jag känner mig helt tom på känslor , avstängd liksom ! Orkar inte känna , vill bara vara glad och pigg ! Trodde inte att det går och lura sig själv så mycket ! Men det gör det .
"jag kan flyga , jag är inte rädd" Jag är glad , jag är inte deppig"
Sjukt men sant !

Eller så är sanningen att jag verkligen är glad för det jag har  och låter det tråkiga rinna av mig . Man kommer alltid till en punkt i livet då man inser att man inte orkar hur mycket som helst . Då måste man vända på steken för att inte bli bränd !

Jag har en gott hjärta och en fri själ ! Det kommer man långt med .


Självklart blev jag inringd i morse ! Känns som att det kvittar när vädret inte tillåter annat än soffan och film nuförtiden !
I morgon träffar jag T igen efter en veckas semester . Lite skönt ska det allt bli att få krama honom igen !



Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback