Livets väg

Förmiddagen på jobb har varit ledsam , det som hände förra veckan var hemskt . Livet är verkligen orättvist och händelser som denna får en att tänka en gång till .

Men lever bara en gång , och livet kan plötsligt ta slut . När man minst anar det . Därför måste man ta hand om varandra . Leva en dag i taget , få ut så mycket man kan . Älska dom som gör en lycklig och sortera bort de som får en att må  dåligt .

Nu kan jag säga att mitt hjärta inte riktigt mår bra .
Men efter igår/natt  har jag bestämt mig för en viktig sak . Jag kommer ta någon tillbaka in i mitt liv igen . För att personen betyder världen för mig ! Jag kan inte längre gå runt att vara arg och besviken ...

Så mina vänner , lev i dag ! Det kanske inte finns en morgondag !

Kommentarer
Postat av: karro

skönt att höra vännen att det blir tillbakatagande!

2008-06-03 @ 12:30:07

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback