En bekännelse ..


Jag sitter och funderar ut något jag kan bjuda tjejerna på i morgon ... Jag är inte säker på att vädret håller i sig så grillat kan bli svårt !!

Ska iväg och shoppa med mamma idag , kan inte minnas senast vi var iväg bara hon och jag . Damen är mer upptagen än vad jag är !

Det finns någon , som sitter på något jag skulle vilja ha !

Så om jag ber dig så snällt jag bara kan ..

Snälla fina Mr M ... Du har något jag skulle vilja köpa av dig ! Något som händer den 26 sep ...
... Jag skulle ju aldrig erkänna att jag var avundsjuk sist du var iväg . Men jag var det ! Fan ...



Kommentarer
Postat av: Maräng flikkan

jasså nu passar marcus...

2008-06-28 @ 10:53:42
Postat av: Deci

Vad grundar du denna kommentaren på !?

2008-06-29 @ 13:22:43
Postat av: gumpen

vem är maräng huvet härovan??


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback