Ingen vet hur ni tänker



Mamma var god nog att säga , även fast tid inte finns , så tänker de på dig .
Jag var hård nog att svara att det räcker inte för mig .

Jag har rannsakat mig själv och försökt förstå vad orden innebar ! MIna egna ord !
Det räcker inte för mig helt enkelt . Det är inte alltid tanken som räknas .


Man behöver inte många vänner . Jag har inte många vänner.
För jag har börjat inse med tiden att en vän  är någon som skänker en tanke genom att visa det .
Ibland krävs bara ett litet Hej , jag tänker på dig !

Det tar inte långtid och det krävs inte mycket av en .


Jag har mina få vänner ! Och de går att räkna på fem fingrar . 






Kommentarer
Postat av: karro

jag forstar vad du menar! Haller med, aven om det inte ar ofta kravs det ibland att MAN VET att nagon tanker. Ha en skon helg!


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback