Robot på lyckopiller , inte jag !


Ibland känner jag mig stolt över att jag faktiskt är lycklig  .
Jag har aldrig förlorat någon till himlen !
Jag har förlorat , tappat bort eller helt enkelt sorterat bort från min närhet enbart för att de inte passar in , gjort sig förtjänt av det eller helt enkelt inte viljat vara i min närhet . Valet är ditt , eller din näras .
Men innerst inne känner jag mig nöjd och lycklig. Jag hade inte kunnat göra saker annorlunda . Att ångra saker i efterhand har ingen mening .

Ibland undrar jag i mitt stilla sinne , vart världen är på väg när jag känner mig smått onormal över att jag faktiskt mår bra !
Jag kan gå under stegar , lägga nycklar på bordet , och slå sönder speglar . Utan att vara rädd för olyckan ...

För jag tror vi drar olyckan över oss själva , inte tvärt om !

Kommentarer
Postat av: jane

du är så förnuftig, det är en av sakerna till varför jag kallar dig min bästa vän! :)


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback