När hjärna och hjärta slutat samarbeta



Det har varit en tankefylld helg . Trots allt trevligt jag varit på , som kräftskiva och Martinas 27 års fest , så har hjärnan strulat . Idag har varit en riktig funderar dag .

Förra veckan möttes jag av en nedklottrad asfalt , på jobb ! Fina ord , ursäkter ...
... Alla kunde läsa och självklart blev jag tårögd . Det finns ingen som skulle komma på något sånt ... ingen som skulle göra såna knasiga saker , förutom du ! Jag blev verkligen så varm i hjärtat av denna gesten !

Men under tiden som gått har det kommit in väldigt fina personer i mitt liv , personer som betyder något och som jag inte vill förlora.

Men visst kommer allt lösa sig , det gör det alltid .


Till sist vill jag ägna en tanke åt Sofie S med familj .
Tänker på er .

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback