Obotlig smärta .

Detta är ett ögonblick då ord aldrig räcker till . 

Men jag borde säga något bra .

Det går aldrig någonsin över , men det går att lära sig leva med det .
Jag kan inte säga att jag vet hur det känns , jag kan bara säga att jag lider med dig .
Det gör ont när någon man älskar lider .

Min fina vän , nu när orden tagit slut vill jag till sist säga att Jag Älskar Dig . Med mig är du aldrig ensam .


Till alla er där ute .
Ta hand om varann , älska varann som om det vore er sista dag på jorden. Gör det i dag , för i morgon kan det vara försent .











Mina tankar går till dig och din familj .
Vila i frid

Kommentarer
Postat av: jane

tack min vän..jag har inga krafter till annat än min familj just nu..men såfort jag orkar lovar jag att jag ringer dig..tack för att du finns kramara

2008-04-15 @ 11:16:26

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback