Jag är imponerad !

Jag hade min första lediga helg på väldigt länge .

Den var underbar , Jag hade en fantastisk söndag . Var på någon tävling med massa heta grabbar på mc ! (Ja ,dom var heta på sin cykel) Det var coolt , och jag kunde aldrig i mitt liv tro att jag skulle gilla det ! Men det gjorde jag !

I går åkte jag Mc för första gången i mitt liv , fy fan ! Det var tufft !

Det händer mycket nytt , och jag skulle kunna berätta så mycket för er ... dela med mig av tankar och känslor . Men jag känner mig inte riktigt redo för det .

Är ledig i dag och jag ska njuta varje sek ute i solen .

Det var längesen jag mådde så här bra . Trots allt så har jag valt att bara tänka på mig själv , för en gångs skull.
Sen gör ju våren sitt =)

Hej på er

Kommentarer
Postat av: Sofie

Såklart du får va me på Möhippan :) .. och bröllopet.


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback