Utmaning 2

Jag kommer säkert att sitta och blogga femtusen inlägg idag , endast för jag har en sån tråkig lördag , jag och J sitter och nördar oss vid varsin data . Roligare har vi haft , men vi orkar inget annat just nu .

Eftersom jag älskar musik så kommer jag med en utmaning ... De 5  eller fler bästa låtarna som betyder mest för er , och det betyder även att texterna måste var speciella .
Här kommer mina absoluta favoriter :

1. Matchbox 20 - unwell
2. Dave Mattews Band - Crash into me
3. Dave Mattews Band - Where are you going
4. Kanye West Ft Jay-Z - Never let me Down
5. Angunn - Snow on the sahara


Andra tips :
Jimmy eat the world - 23
Eva Cassidy  - Fields of Gold
Maria Mena - Pale People
Counting Crows - Colorblind


Kommentarer
Postat av: Sofie

Svårt.. :/ .. ska fundera på det..
Har iallafall gjort den andra utmaningen.. där slapp man tänka :P

Postat av: Sofie

Har kommit på 3 låtar iallafall.. ;)

2007-01-07 @ 15:45:31
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Anonym

kanye west låten e riktigt bra..undra var du hörde den nånstans..;)

2007-06-04 @ 19:04:29

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback