Soffliggare !!

J kom och hämtade mig igår kväll efter jobb , vilket jag är evigt tacksam för . Det är inget trevligt väder här nere i skåne nuförtiden . Vaknade alldeles för tidigt i morse , kolla lite tv innan jag kröp ner till J igen .
Blev frukost nere i stan sen .

Blev sjukt sugen på choklad pudding innan , handlade vad som behövdes och nu har jag f-n glömt att tillreda den .. 
.. jaja .. har inte gjort något alls idag , åt lite bakadpotatis till kvällsmat . Sen har jag och J bara tagit det lungt . Tack gud för att vi trivs så bra med varandra att man bara kan sitta hemma en lördagskväll utan att göra någonting alls men ändå ha roligt . 

I morgon är det jobb , sen ska vi hem till Kasia och ha lite mys kväll , kolla på vår nyårs film och spela spel . 

Trevlig helg !  

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback