Olyckan !

Jo , tänkte en sak ..

... Många gånger när jag gör mig i odning så tänker jag  att jag måste vara fräsch , måste ha fina underkläder och jag MÅSTE ha rakade ben . För TÄNK så händer det något , man blir inlagd och så har man inte rakat benen  eller har håliga trosor ! Vad som ..

Detta hände mig , Gjorde mig i ordning på morgonen innan jobb . På väg hem så blir jag påkörd av en bil ute vid nobeltorget . Min tanke när jag kände bilen var självklart att jag skulle resa mig upp och springa där ifrån så ingen skulle märka något , man hinner tänka mycket på få sekunder . Strax efter vaknar jag upp med en massa folk runt om mig . Så min första tänke innan var ju körd ! Jag hade tuppat av och hade nu en galen sjuksköterska som hade sett det hela , jag fick inte röra varken röra en arm eller ben . Sen kom ambulans brandkår och polisen . Och jag höll allvar på att dö ! Av förskäckelse ! Jag hade bara ont lite i knät ! Varför allt detta ?? Antagligen för att ta det säkra före det osäkra !
 
Men iaf .. de la mig helt inpackad på en bår och in i ambulansen ! Jag var chockad och pratade om allt möjligt och tyckte det var skit kul med ambulans . Väl inne på akuten ..
... det var det jag ville komma till .
De sa att "vi måste tyvärr ta av dig kläderna !
VISST sa jag ... inga problem , med ett stort leende på läpparna .
Jag hade ju nyrakade ben , och ett par söta små string på mig ! Just då var jag sååå nöjd ! Hade ju lyckats parera en olycka och en fräsch kropp ! Perfekt !

Fick inga bestående men efter olyckan och mår bra idag , Och är fort nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, vilken tur du hade.. :) Min syster blev sparkad av en häst och låg avtuppad i en skitig box.. Hon kom in på sjukhuset med spån, hö i håret och tio lager med ridkläder på sig. Inte samma tur ;)


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback