Muntrumpet

En hel märklig man på Nyhetsmorgon just nu , Han sjunger och gör dessa otroliga miner medans han sjunger och spelat gitarr , och spelar muntrumpet såklart . Och jag kan inte komma överrens med mig själv om jag tyckte han var cool eller om han helt enkelt var sliskig , lite snuskig låt dock . Och minerna oxå ... men , besämmer mig nog för att gilla honom.

Satt hemma hela dagen igår , det var regnigt och fruktansvärt sorgligt ute . Kommer inte våren snart så blir jag helt depp ! 
Jag och J har kollat på lite resor , tänkte försöka åka till påsk . Komma hemifrån och få lite sol .

Nu ska jag göra mig en macka och sitta en lång stund i soffan innan jag tar mig upp o klär mig innan jobb !

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha! Jag tåg ej muntrumpeten imorse men hörde medans jag fixa mig i badrummet. Jag var redan trött men blev liksom ännu tröttare av att lyssna på honom. Synd jag missa minspelet. :)

2007-01-11 @ 17:14:46

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback