Min lilla mamma

Fick precis ett litet kort med posten från mamma där hon skrev att hon älskar mig , så nu har jag suttit här i ensam i min soffa och gråtit .
Pratade med henne i veckan och hon berättade att hon ade så mycket att göra , min bror har skurit av sig en del av figret och måste gå högt med det för att inte ha så ont , och en i personalen har sagt upp sig i samma veva . Så nu är det mamma cch syster  som får jobba dagarna i enda . Jag har ju mitt jobb och har svårt för att bara åka dit för att hjälpa , och så vill mamma inte ha någon hjälp , "nejdå , det fixar sig" .
Men jag åker nog upp dit i helgen . Så får jag träffa Noel oxå. Som för övrigt kommer ner hit och hälsar på mig om någon vecka =) Vill ibte missa något nu när han utvecklas som mest .

Tydligen så ska J ut och festa med Andy på fredag , Tycker det är kul att J börjar umgås lite med mina vänner .

Nu ska jag klä mig och förhoppningsvis ta mig ner till Friskis .




97122-51


Hej så länge !

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback