Matdax

Har precis kommit hem från jobb , sitter och väntar på en överraskning från köket . Ska bli gott för jag är riktigt hungrig . 

I morse när jag gett Tobbe frukost och skulle stressa iväg till gympan så får dagens höjdpunkt , En personal säger till mig att det jag alltid ser så pigg och glad ut , och att  hon alltid får så possitivt bemötande . Jag blev så himla glad och det gjorde hela min dag .

Var hemma hos Kasia igår , skulle kolla nyårs filmen och spela lite spel , Prövade det nya Wii spelet ! Jösses så kul , både jag o J sa direkt att vi skulle iväg o köpa det . Så det blir väl vårt nästa inköp .

Pratade med min vän J på väg hem från jobb , det gör ont att höra att hon inte mår så bra för tillfället ! Men vi finns här ! Alltid för dig !

Nu är maten färdig !

Ses ..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ska absolut kolla upp vem du e lik!


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback