Man lär sig nått nytt varje dag !

Lärde mig något nytt igår :
Ät ett par skedar honung innan du går ut för att dricka alkohol , och ett par skedar när du kommer hem ! Vips så slipper du bakfyllan .
Har dock inte testat , men antagligen kommer det till användning i helgen .

Tobbe är tillbaka från sälen och allt är som vanligt , träffade tjejerna en stund efter jobb igår . Bestämde att vi antagligen skulle ut en sväng på lördag , eller så ska vi från nyår ha en träff och kolla på det säkerligen super pinsamma filmen som vi spelade in . 

Men än är det bara tisdag  , har precis ätit middag , spelat tönt bingo och nu ska jag förbereda mig på ännu ett bra Ugly Betty  , sen Grays =) 

Hej



 

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback