Komplimanger

Läste nyss Izza blogg (länkar inte , hon finns med som de mest aktiva)

Hon bloggade om komplimanger , och is lutet så frågade hon "Vilken är den mest betydelsefulla komplimangen du fått..?

Det fick mig att tänka efter ...
.. jag har varit mýcket bortskämd när det gäller att visa känslor och ge berömmelse och komplimanger ! Har alltid haft folk runt om mig som visat vad jag betytt . Därav mitt bra självförtroende .

Fick senast i går höra att jag är en person med stort hjärta , och de små orden är så stora för mig .

När jag träffade J så vart jag förvånad över hur stor en person kan vara i kärlek , hur mycket kärlek och omtanke man kan ge till en annan person . Har fått så otroligt mycket av honom .

Har sidor långa texter av allt som han sagt och gjort ...

Du med hjärtat

Du hittar allt i mitt hjärta
Du har gjort hela malmö till dig
Du e fan sexig när du vaknar på morgonen
Har aldrig känns en sån dragning till någons inre som jag gör till ditt
Det e fan bara du o bara du som med en mening från ditt hjärta får hela mig att lysa upp som en sol.

Ett urval av allt fint ...

De jag älskar betyder mest ♥


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback