Jag drog inte det kortaste strået

Sitter här och funderar , tänker på tider då jag faktiskt älskade att vara lite nere , vara ledsen . Sitta i min ensamhet , lyssna på de finaste låtarna .. skriva ner varje liten känsla man hade . Tror jag skrev som bäst dessa stunder , älskar att skriva . Men endast när jag behöver skriva . Så därför antar jag att de jag skrivit på senaste tiden är helt ytligt , helt utan känsla . Jag har inte haft varken tid eller lust .

Sitter här hemma i soffan , J ligger och sover en bit bort . Allt är tyst och lungt , endast den hårda vinden hörs utanför . Datan värmer benen som annars hade varit kalla vid detta laget . Lyssnar på Dave Mattews Band - Where are you going . En underbart fin låt . Jag njuter . Älskar när jag har tid till mig själv. När jag har tid att sitta ner och bara tänka , fundera och lösa all världens problem .

Allt är bra i mitt liv just nu , finns inget att klaga på . Men vad är det som får mig så trött , trött på att göra saker för tillfället ? Jag säger "för illfället" för om det inte vänder så är det bara jag som kan rätta till det . Se till att rycka upp mig . Hösten verkar hålla i sig ett tag till , och vintern har inte visat sig . Kanske är det vädret som gör folket nuförtien !? För jag vet att det inte bara är jag som känner så här !



Så nu sitter hon här
Med all världens problem
som aldrig någonsin varit någon börda .
De gör sig bara påminda om känslan , känslan man kan känna om man hade några problem .


365 dagar livet ut .


Kommentarer
Postat av: Pip

Texten på detta inlägget är mini mini liten.. eller är det bara jag som inte kan läsa det??

Gott Nytt År tjejen!

Postat av: deci

Ja , det blev lite litet , av någon konstig anleding . Skrev det på den bärbara , men här på den vanliga datan så är det inte så värst litet .. märkligt ..

2007-01-02 @ 18:31:28

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback