Ge mig semester !

De kvällar jag och J lägger oss tillsammans ( han kollar alltid tv långt in på nätterna) så är det alltid en massa trams och sandlådenivå , så de kvällar ni inte är riktigt trötta så kan ni alltid leka lekar , nu sist så gjorde vi en räknelek , han börjar på ett , jag två .. sen fortsäter det så .. låter riktigt knas och säga vartannat ! Synd att man inte kan lägga till ljudfiler här .. eller det kan man kanske !? säg gärna hur då, så ska jag lägga in oss . Skatt !

J har matte nu i skolan och han gav mig några uppgifter igår att reda ut ... jag fick till det rätt bra , men gjorde visst inte hela talet färdig . Så skönt att slippa skola o matte !!! Jag har glömt rikigt mycket sen skolan .

Har sovmorgon idag , men vaknar alltid när J går upp . Så nu sitter man här o nördar .
Ska jobba i helgen . Och nästa kommer Noel =) Hela helgen faktiskt . Syster kommer på lördan , vi ska ut och partaja och J ska Passa Noel .









97122-135


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback